Obchodní podmínky
Prodávající
Obchodní firma: Amix Production s. r. o., zastoupená jednatelem společnosti Mgr. Josefem Bukvicem.
Sídlo: Vesecko 495, Daliměřice, 511 01 Turnov
IČ: 26007851
DIČ: CZ26007851
Firma je zapsána v obchodním rejstříku vedeném C 19753/KSHK Krajský soud v Hradci Králové.
Bankovní spojení: ČSOB č. účtu: 257248394/0300
Objednávky
Objednávky lze učinit on-line v eshopu na www.amix-nutrition.cz, emailem na adrese eshop@amix-nutrition.cz nebo telefonicky 703 490 803 (v pracovních hodinách 8:00 - 15:00)
Platební podmínky
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
- platba v hotovosti při převzetí zboží od dopravce
- platba platební kartou při doručení zboží dopravcem
- platba předem přes platební bránu GoPay
Výpočet ceny a slevové akce
Veškeré slevy vycházejí z maloobchodní (doporučené) ceny (MOC) a nelze činit slevy ze slev. V době slev (Black Friday atd) NEJSOU aktivní žádné slevové kupóny!
Způsob a cena dopravy, expediční lhůty
Objednávky provedené přes e-shop jsou zákazníkům zasílány prostřednictvím přepravní společnosti PPL nebo společností Zásilkovna.cz. Přeprava a dodání se řídí podmínkami těchto společností. Obvyklá lhůta pro doručení jsou 2 pracovní dny od objednávky. Nastane-li nepředvídatelná skutečnost, kdy objednávku není možné do této doby doručit, je zákazník o této skutečnosti informován. Zasiláme objednávky pouze na adresy v České republice!
Doprava je zcela zdarma při objednávce nad 499 Kč.
Upozornění pro volbu dopravy Zásilkovnou: V případě překročení hmotnosti objednávky nad 5kg si vyhrazujeme právo změnit přepravce na PPL. Děkujeme za pochopení.
Druh dopravy | Cena vč. DPH | |||||||||||
PPL Parcel Private (doručení na adresu) | 85 Kč | |||||||||||
PPL Parcel Smart (doručení na výdejní místo) | 55 Kč | |||||||||||
Zásilkovna (výdejní místa) | 95 Kč | |||||||||||
Zásilkovna (na adresu) | 125 Kč | |||||||||||
Dobírkovné | 30 Kč |
Záruka a reklamace
U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží kupujícím (např. převezme-li si kupující zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
Vždy je třeba nás vyrozumět o odstoupení od smlouvy, které však stačí odeslat e-mailem na eshop@amix-nutrition.cz .
Kde zboží vrátit?
Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu:
AMIX Production s.r.o. Vesecko 495, Daliměřice, 511 01 Turnov
Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku. Nejlepší možností je zaslání nákupního dokladu na který připište číslo svého bankovního účtu za účelem vrácení peněz. Pokud máte zájem pouze o výměnu produktu, připište tuto informaci k reklamaci. V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení, nejpozději však do 14-ti dnů je nezbytné, abyste nám předali zakoupené zboží zpět
Možnost vrácení Vaší objednávky ZDARMA!
Vrácení objednávky přes PPL - klikni zde.
Vrácení Vaší objednávky přes výdejní místa Zásilkovny.
Vrácení formou zpětné zásilky. Vaši objednávku stačí správně zabalit a přinést na jakékoliv výdejní misto Zásilkovny a nahlásit kód: 97302016. Obsluha si balíček převezme a sama vytiskne štítek.
Částka zaplacená za zboží bude zákazníkovi poukázána bankovním převodem bez zbytečného odkladu, jakmile toto zboží bude doručeno za výše uvedených podmínek na výše uvedenou adresu.
Kupující má právo nepřevzít zboží od dopravce v případě doručení jiného typu zboží nebo dodání zboží v rozporu s kupní smlouvou (objednávkou kupujícího), dodání zboží v poškozeném obalu. V případě dodání zboží v rozporu s kupní smlouvou má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit.
Reklamace
Zákazník má právo na uplatnění reklamace výrobků. V těchto případech se postupuje dle příslušných ustanovení Občanského zákoníku. Zákazník má právo na uplatnění reklamace spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí zboží.
Reklamaci na vadný výrobek zašlete na adresu:
AMIX Production s.r.o. Vesecko 495, Daliměřice, 511 01 Turnov
Náklady spojené s dopravou zboží na výše uvedenou adresu hradí kupující. Reklamace bude vyřízena ve 30denní zákonné lhůtě.
Pokud posíláte zboží k reklamaci, doporučujeme přiložit:
- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
- důvod reklamace
- vaše kontaktní údaje včetně bankovní spojení
Po vyřízení vaší reklamace vám peníze pošleme na účet, a to nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
Zdarma vrácení zboží do 14 dnů
V případe využití odstoupení od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů je možné využit zpětného zaslání přepravní službou Zásilkovna. Neotevřené zboží zabalte zpět a zaneste na kterékoliv podací místo Zásilkovny. Přehled podacích míst najdete zde. Zde stačí nahlásit náš kód pro zpětné zásilky: 97302016.
Stručný přehled na závěr
- od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů
- lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží
- končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den
- odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14denní lhůty
- po oznámení o odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího je nezbytné maximálně do 14 denní lhůty doručit vrácené zboží
- rozbalením zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve 14denní lhůtě
- zboží (sportovní výživa a doplňky stravy) nelze z hygienických důvodů vrátit, pokud kupující z obalu vyjmul jeho obsah
- ve 14denní lhůtě je možné vrátit i zboží použité (vyjma doplňků stravy a sportovní výživy), avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží
- peníze vrátíme nejpozději do 30 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vracené zboží
Ochrana osobních dat
Podrobné podmínky týkající se ochrany osobních údajů dle platného nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27 .4. 2016 - dále jen GDPR najdete v odkazu - Zásady ochrany osobních údajů
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
- Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu eshop@amix-nutrition.cz
- Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
- Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
- U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
- Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
- Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
- Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
- V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
- Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
Aktualizace: 15.05. 2022