Registrace

Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží

U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží kupujícím (např. převezme-li si kupující zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Vždy je třeba nás vyrozumět o odstoupení od smlouvy, které však stačí odeslat e-mailem na eshop@amix-nutrition.cz .

 

Jak vrátit zboží?

Zásilkovna

Vrácení Vaší objednávky přes výdejní místa Zásilkovny. Vaši objednávku stačí správně zabalit a přinést na jakékoliv výdejní misto Zásilkovny a nahlásit kód: 97302016. Obsluha si balíček převezme a sama vytiskne štítek.

PPL

Vrácení objednávky přes PPL - klikni zde.

 

Vrácení peněz

Částka zaplacená za zboží bude zákazníkovi poukázána bankovním převodem bez zbytečného odkladu, jakmile toto zboží bude doručeno za výše uvedených podmínek na výše uvedenou adresu. Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku. Nejlepší možností je zaslání nákupního dokladu (faktura, dodací list), na který připište číslo svého bankovního účtu za účelem vrácení peněz. Pokud máte zájem pouze o výměnu produktu, připište tuto informaci k reklamaci. V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení, nejpozději však do 14-ti dnů je nezbytné, abyste nám předali zakoupené zboží zpět.

Adresa pro vrácení Vaší objednávky: AMIX Production s.r.o.  Vesecko 495, Daliměřice, 511 01 Turnov

 

Reklamace

Zákazník má právo na uplatnění reklamace výrobků. V těchto případech se postupuje dle příslušných ustanovení Občanského zákoníku. Zákazník má právo na uplatnění reklamace spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí zboží. Reklamace bude vyřízena ve 30denní zákonné lhůtě. 

Reklamaci na vadný výrobek zašlete na adresu: AMIX Production s.r.o.  Vesecko 495, Daliměřice, 511 01 Turnov nebo na naše náklady přes níže uvedené přepravce.

Zásilkovna

Vrácení Vaší objednávky přes výdejní místa Zásilkovny. Vaši objednávku stačí správně zabalit a přinést na jakékoliv výdejní misto Zásilkovny a nahlásit kód: 97302016. Obsluha si balíček převezme a sama vytiskne štítek.

PPL

Vrácení objednávky přes PPL - klikni zde.

Pokud posíláte zboží k reklamaci, doporučujeme přiložit:
  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • důvod reklamace
  • vaše kontaktní údaje včetně bankovní spojení

 

Po vyřízení vaší reklamace vám peníze pošleme na účet, a to nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Kupující má právo nepřevzít zboží od dopravce v případě doručení jiného typu zboží nebo dodání zboží v rozporu s kupní smlouvou (objednávkou kupujícího), dodání zboží v poškozeném obalu. V případě dodání zboží v rozporu s kupní smlouvou má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit.

Nastavení cookies

Abyste na našich stránkách rychle našli to, co hledáte, ušetřili spoustu klikání a nezobrazovaly se vám reklamy na věci, které vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle cookies vás na našich stránkách poznáme a zobrazíme vám je tak, aby všechno fungovalo správně a dle vašich preferencí. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.

Nastavení